Nauczę Cię, jak prowadzić konto autorskie na Instagramie tak, żeby Twoi czytelnicy bili się o Twoje książki
Dodajesz materiały na swoje konto autorskie, ale widzi je pięć osób na krzyż
Złościsz się, że Twoje rolki cały czas mają 200 wyświetleń
Wiesz, że trzeba publikować rolki i pokazywać twarz, ale się tego boisz
Ciągle myślisz, że fajnie byłoby coś wrzucić na Insta, ale nie masz pomysłu ani weny
Zewsząd atakują Cię sprzeczne informacje o tym, jak działać na Instagramie, i nie wiesz już, komu wierzyć
Wszystkie rady, jak prowadzić konto na Instagramie, są dla biznesu i nie wiesz, jak to przełożyć na swoje realia
makieta w przygotowaniu – trwa produkcja 😉
Nauczę Cię, jak docierać do nowych czytelników i jak utrwalać relacje z obecnymi obserwującymi. Przestaniesz się blokować przed pokazywaniem twarzy.
Nauczysz się, jak przygotować swój profil, żeby zrobił dobre wrażenie na wydawcy.
Będziesz rozumieć, jaki efekt przynosi konkretna publikacja, dzięki czemu zaczniesz rozwijać swoje konto.
Nauczysz się montować rolkę, która zainteresuje Twoich czytelników i zbierze więcej niż 200 wyświetleń. Będziesz wiedzieć, jak przygotować materiał, który wypromuje Twoją twórczość. Nie, nie musisz do tego tańczyć, jeśli nie chcesz 😉
Nauczysz się, jak zaprojektować karuzelę, która zainteresuje Twoich czytelników. Będziesz wiedzieć, jak zwiększyć zasięgi karuzel i dotrzeć do nowych obserwujących.
Uczysz się, jak organizować live’y, żeby promować książkę bez jeżdżenia na spotkania autorskie. Wiesz, jak się przygotować, żeby się nie zbłaźnić.
Rozumiesz, jak wykorzystywać stories do budowania relacji z czytelnikami. Znasz strategie, które pozwolą Ci zwiększyć zaangażowanie czytelników.
Dostaniesz dostęp do konta na IG, gdzie będę podrzucać trendy, popularne dźwięki, tutoriale i poradniki.
Fotografka Eliza Ignasiak przygotowała także lekcję o pozowaniu i świetle, dzięki czemu poczujesz się pewniej przed obiektywem.
Dla autorów gotowych aktywnie rozwijać swoje konto na Instagramie
Dla autorów, którzy są zmęczeni bezwartościowymi radami i sprzecznymi informacjami o algorytmie
Dla autorów, którzy chcą działać na Instagramie, ale nie wiedzą, od czego zacząć
Dla autorów, którzy szukają konkretnych, rzeczowych informacji
Dla autorów, którzy nie chcą działać na Instagramie i wolą inne medium
Dla autorów, którzy wolą narzekać na algorytm i statystyki, ale nie chcą wykonać pracy, żeby cokolwiek zmienić
Dla autorów, którzy nie chcą publikować rolek i pokazywać twarzy na Instagramie
Dla autorów, którzy już mają dobrze rozwinięte konto na Instagramie i nie potrzebują wskazówek, co robić dalej
Pracuję z tekstem od 2013 roku. Sprawdziłam ponad dwieście książek i dobrze znam rynek wydawniczy.
Sama długo bez powodzenia prowadziłam konto na Instagramie i w końcu zapisałam się na 15-tygodniowy mentoring z Instagrama u Sary Solarek. Od tamtej pory moje konto kwitnie, a ja przekazuję zdobytą wiedzę autorom i przekładam „marketingowe” na polski.
Nie wierzę w promowanie książki bez pokazywania twarzy. Uważam, że marka autorska jest nierozerwalnie związana z człowiekiem za okładką, i dlatego nie uczę, jak promować książki bez pokazywania siebie.
Uważam, że nie ma głupich pytań. Masz prawo czegoś nie wiedzieć. Możesz mnie zapytać o wszystko – nie wyśmieję Cię i odpowiem najlepiej, jak potrafię.
Opiekuję się moimi klientami. W komunikacji stawiam na bezpośredniość i szczerość. Nie robię też co chwila promocji na produkty: są podczas premier i dwa razy do roku.
Ziemniaczki to sens życia.
To opinie od osób, które skorzystały wcześniej z mojego webinaru „Jak promować książkę na Instagramie”. Kurs, którego stronę teraz przeglądasz, jest jego rozwinięciem.
1. Czym jest marka autorska?
2. Skąd czerpać wiedzę o Instagramie?
3. Lejek marketingowy – co to jest i jak wykorzystać go do promocji na koncie autorskim?
4. Co to jest model AIDA i jak przełożyć go na realia autorów?
5. Dlaczego na Instagramie musisz pokazywać twarz?
6. Jak się przełamać i pokazać twarz?
1. Jaki wybrać typ konta?
2. Jak wybrać nazwę konta?
3. Jak przygotować biogram?
4. Co linkować w biogramie?
5. Jak wykorzystać przypięte posty?
6. Jak przygotować wyróżnione relacje?
7. Czy wygląd feedu ma znaczenie?
8. W jakim formacie wrzucać posty po zmianach siatki w 2025?
1. W czym planować treści na Instagramie?
2. Jak wykorzystać storytelling?
3. Skąd brać pomysły na publikacje?
4. Co to znaczy – wartościowy content?
5. Znaczenie nagłówków na Instagramie
6. Jak działają hashtagi w 2025 roku?
7. Co to jest SEO i jak je wykorzystać na Instagramie?
8. Problem niszy na Instagramie
9. Jak często publikować?
1. Jak działa algorytm rolek?
2. Funkcje wbudowane w IG, które warto znać
3. Dlaczego trendy mają znaczenie i jak je kreatywnie wykorzystać?
4. Jak korzystać z rolek próbnych?
5. Czy naprawdę chcesz wpaść w viral?
6. Co to jest hook i jak go wykorzystywać?
1. Jak skonstruować karuzelę?
2. Jak maksymalnie wykorzystać potencjał karuzel?
3. Jak działa algorytm karuzel?
4. Ile dodawać slajdów karuzel?
5. Nowe dobre praktyki w karuzelach w 2025
1. Jak się przygotować do live’a
2. Jak poprowadzić transmisję
3. Dlaczego warto prowadzić live’y
4. Ważne ustawienia transmisji, które warto znać
5. Jak dobierać osoby do współpracy na live’a
1. Co publikować na stories
2. Czego nie robić na stories
3. Co zwiększa zasięgi na stories
4. Jakie są dobre i złe praktyki na stories
1. Dostęp do konta ig.dla.autorow, gdzie będę podrzucać trendy, popularne dźwięki, tutoriale i poradniki.
2. Lekcja o pozowaniu i świetle od fotografki Elizy Ignasiak.
Sprawdź jeszcze tylko swoją skrzynkę i potwierdź zapis. Jeśli nie widzisz maila powitalnego, sprawdź folder spam.
Tak! Wystawiam faktury zwolnione z VAT-u. Przy finalizowaniu zamówienia wpisz swoje dane w sekcji „Szczegóły zamówienia”.
Tak! Wystawiam faktury zwolnione z VAT-u. Przy finalizowaniu zamówienia wpisz swoje dane w sekcji „Szczegóły zamówienia”, a w uwagach do zamówienia dopisz, że prosisz o wystawienie faktury na osobę fizyczną. Wyślę Ci ją mailem na adres, z którego kupujesz kurs – jeśli mam wysłać na inny, podaj go w uwagach.
Jeśli bierzesz fakturę na firmę – tak. Jeśli nie potrzebujesz faktury – tylko wtedy, kiedy wartość koszyka przekroczy 300 zł.
Tak! Możesz skorzystać z Twisto.
To poszerzony materiał. Część informacji się powtórzy, ale doszło dużo nowych, ponieważ Instagram bardzo mocno się zmienił w ciągu ostatnich miesięcy. Kurs uwzględnia te zmiany. Webinar jest też wycofany ze sprzedaży.
Dożywotnio. Dostaniesz też wszystkie aktualizacje.
W tej chwili trwa przedsprzedaż, ponieważ jeszcze pracuję nad materiałami. Lekcje pojawią się w marcu.
Podczas realizacji zamówienia zobaczysz pole, w którym możesz wpisać nazwę swojego konta na Instagramie. Po realizacji zamówienia wyszukaj konto ig.dla.autorow i wyślij prośbę o obserwację. Zweryfikuję Cię i zaakceptuję obserwację. Instrukcje dostaniesz też w mailu po zakupie.
Nie. Rozwinięcie konta na Instagramie bez rolek po prostu nie jest możliwe (zakładam, że nie chcesz wydawać tysięcy złotych na reklamy). W takiej sytuacji wybierz inne medium do promocji książki.
Nie. Nie da się rozwinąć konta na Instagramie bez rolek, a rolki bez twarzy są nisko oceniane przez algorytm. Trudno także się promować, jeśli odbiorcy Cię nie widzą.
Napisz do mnie na adres kontakt@korneliadabrowska.pl i odpowiem na Twoje pytanie.