Chcesz budować markę osobistą, ale nie masz pomysłu na treści?
Marzysz o lepszych zasięgach, ale wciąż docierasz do tych samych pięciu osób?
Regularnie nagrywasz rolki, ale nic z tego nie wynika?
Podstaw marketingu na Instagramie – czym jest lejek, grupa docelowa i jak to przełożyć na publikowane treści
Jak przygotować profil – jaką wybrać nazwę użytkownika, jak napisać biogram i jak powinno wyglądać zdjęcie profilowe
Co publikować – na jakie formaty się decydować, jak je wykorzystywać, czym są formuły copywriterskie i dlaczego są ważne na Instagramie
Wymyślania efektywnych treści na każdym etapie promocji – w trakcie pisania, szukania wydawcy, przygotowywania się do druku, podczas premiery i sprzedaży książki
Jak promować książkę inaczej niż treściami na profilu – inspiracje na live’y, booktour, współtworzone materiały, ankiety, quizy, konkursy
Jak promować książkę poza Instagramem – gdzie pójść, z kim rozmawiać, co zrobić, żeby nie zginąć w zalewie nowych powieści
A skąd to wiem?
Bo sama działam na Instagramie, wykorzystuję dokładnie tę samą wiedzę, z którą się Tobą podzielę, i od dawna już nie skarżę się na algorytm 😉
Ponadczasową wiedzę o marketingu, dzięki której zawsze będziesz wiedzieć, jak promować swoje powieści
Ponad 100 pomysłów na treści, działania promocyjne w Internecie i poza nim
Gotowe nagłówki do Twoich treści na Instagramie (i tak naprawdę nie tylko na nim, bo sprawdzą się wszędzie)
Webinar trwa dwie godziny i trzydzieści minut.
Tak, wystawiam faktury VAT. Wystarczy, że przy składaniu zamówienia zaznaczysz opcję „Chcę otrzymać fakturę” i wpiszesz dane.
Dostęp do nagrania będziesz mieć przez rok od momentu wykupienia. Ale im szybciej przesłuchasz webinar, tym szybciej zaczniesz działać 😉
Jeżeli chcesz zapytać o coś jeszcze, wyślij mi maila na adres kontakt@korneliadabrowska.pl 😊
Nazywam się Kornelia Dąbrowska i od ponad dziesięciu lat pracuję z książkami. Zaczynałam jako korektorka, dziś uczę autorów, jak budować markę osobistą, prowadzić konto na Instagramie i promować swoją twórczość.
Współpracowałam z wieloma wydawnictwami, w tym z Wydawnictwem Naukowym PWN, Wydawnictwem SQN, Muzą, Publicatem, Poznańskim i wieloma innymi. Sprawdziłam blisko 170 książek, a swoją wiedzą na temat branży wydawniczej dzielę się na swoim profilu na Instagramie oraz w podcaście Tak się wydaje.