Dla osób, które chcą zdobywać więcej zleceń w branży wydawniczej (choć szczerze mówiąc, wiele rzeczy jest uniwersalnych i da się je przełożyć na inne branże 😆)
Dla redaktorów, korektorów, tłumaczy, grafików, składaczy i każdego, kto chce nawiązywać współprace z wydawnictwami
Dla osób, które są gotowe działać i rozumieją, że zlecenia przychodzą same dopiero od pewnego etapu
Dla osób, które mają otwarty umysł i chcą poszerzać swoje horyzonty, zdobywać nową wiedzę i umiejętności
DLA KOGO NIE JEST TEN KURS?
Dla osób, które mają stałe współprace i powracających klientów
Dla osób, które mają dużo zleceń i nie potrzebują szukać nowych
Dla osób, które wolą narzekać na sytuację na rynku pracy, zamiast skorzystać z czyjejś wiedzy
Dla osób, które chcą, żeby ktoś poklepał je po główce i powiedział, że są biedne
Dla osób, które nie mają odwagi, żeby wyjść do ludzi i zrobić coś innego
Dla osób, które nie mają czasu na inwestowanie w swój biznes i siebie
I to, co napisałam wyżej, to nie jest żaden chwyt marketingowy.
Wiesz, czemu ten kurs powstał? Bo regularnie dostawałam pytania: „Ale jak Ty to robisz, że współpracujesz z tyloma wydawnictwami?”.
Więc siadałam i wyjaśniałam. Opowiadałam o pomysłach, sposobach, trikach, o uproszczeniach i narzędziach. A potem ten ktoś mówił: „Ale ja nie umiem”. Albo: „Ojej, ale mi się nie chce tyle robić”.
Dlatego dzisiaj już nie tłumaczę. Dzisiaj odsyłam do tego kursu. Znajdziesz tu całe moje know-how i możesz z nim podbić całą branżę wydawniczą. Możesz go kupić i wdrożyć, albo możesz czekać, aż Cię poklepię po główce.
Spoiler: nie zrobię tego 😉 bo zawsze szukam rozwiązań problemów, a nie więcej samych problemów.
Zdjęcie po lewej to ja z tylko częścią książek, które sprawdziłam dla Wydawnictwa SQN. Myślisz, że osiągnęłam to, narzekając na stan rzeczy?
Pięć modułów i bonus
Moduł o estetyce
Nauczysz się przygotowywać swoje dokumenty tak, żeby cieszyły oko nie tylko Twoje, lecz także klienta. Poznasz przydatne darmowe narzędzia do pracy oraz podstawy projektowania.
Moduł o ofercie
Dowiesz się, co trzeba zawrzeć w ofercie oraz jakie elementy są w niej obowiązkowe. Na przykładzie swoich dokumentów pokażę Ci złą ofertę oraz dobrą i podpowiem Ci, jak olśnić klienta.
Moduł o CV
Dowiesz się, kiedy warto wysyłać CV, na co trzeba zwrócić uwagę i jak sprytnie wykorzystać wiedzę z ogłoszeń o pracę.
Moduł o portfolio
Wyjaśnię Ci, czym właściwie jest portfolio i dlaczego warto je mieć. Nauczysz się robić portfolio, nawet jeśli nie masz swojej strony WWW i nie chcesz w nią inwestować.
Moduł o zleceniach
Nauczysz się, gdzie i jak szukać zleceń oraz jak zdobyć pierwsze doświadczenie. Będziesz pisać świetne maile, które od razu przyciągną uwagę Twoich klientów, i nie będziesz się bać wysyłania pytań o współpracę.
Bonus
Do kursu dołączyłam listę 200+ wydawnictw, do których możesz napisać z pytaniem o współpracę.
Co zyskasz, dołączając do kursu?
MERYTORYCZNA WIEDZA PODANA W PRZYSTĘPNY SPOSÓB
DOSTĘP DO WSZYSTKICH AKTUALIZACJI, JAKIE SIĘ POJAWIĄ
KONKRETNE PRZYKŁADY ORAZ BONUSY
Szczegółowa rozpiska lekcji
1. Estetyka
Przydatne narzędzia do zaprojektowania estetycznych dokumentów (7 min. 13 sek.)
Podstawy Canvy i projektowania (9 min. 33 sek.)
2. Oferta
Zanim zamarzysz o wydawnictwach… (6 min. 45 sek.)
Co trzeba zawrzeć w ofercie dla wydawnictw (6 min. 18 sek.)
Co trzeba zawrzeć w ofercie dla klienta prywatnego (7 min. 25 sek.)
Elementy uniwersalne w każdej ofercie (2 min. 46 sek.)
Zła oferta – na moim przykładzie (9 min. 31 sek.)
Dobra oferta – na moim przykładzie (3 min. 34 sek.)
Jak olśnić klienta ofertą (triki, rady i dodatkowe wskazówki) (3 min. 34 sek.)
3. CV
Kiedy warto wysyłać CV (2 min. 2 sek.)
Złe CV – na moim przykładzie (8 min. 24 sek.)
Przykłady dobrych CV (10 min. 41 sek.)
Co warto wiedzieć, zanim wyślesz plik (3 min. 39 sek.)
Triki, rady i dodatkowe wskazówki (2 min. 20 sek.)
4. Portfolio
Czym jest portfolio i dlaczego warto je mieć (1 min. 51 sek.)
Jak zrobić portfolio bez własnej strony WWW (2 min. 56 sek.)
Inne opcje udostępnienia portfolio (1 min. 41 sek.)
5. Zlecenia
Gdzie szukać zleceń (4 min. 34 sek.)
Jak szukać zleceń (4 min. 40 sek.)
Jak zdobyć pierwsze zlecenie (4 min. 54 sek.)
Jak napisać maila z pytaniem o współpracę (5 min. 54 sek.)
Co zrobić, kiedy nie ma zleceń (1 min. 42 sek.)
Triki dla osób chcących nawiązać współpracę z wydawnictwami (6 min. 15 sek.)
Jak rozmawiać z klientem (3 min. 37 sek.)
O czym pamiętać przy współpracach (5 min. 27 sek.)
Nazywam się Kornelia Dąbrowska i od ponad dziesięciu lat pracuję z książkami. Zaczynałam jako korektorka w vanity po godzinach, dziś prowadzę własną działalność i pomagam freelancerom w promowaniu swoich usług.
Współpracowałam z wieloma wydawnictwami, w tym z Wydawnictwem Naukowym PWN, Wydawnictwem SQN, Muzą, Publicatem, Poznańskim i wieloma innymi. Sprawdziłam blisko 170 książek, a swoją wiedzą na temat branży wydawniczej dzielę się na swoim profilu na Instagramie oraz w podcaście Tak się wydaje.
Przestań działać na oślep i zacznij pracować z głową!
Strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu prawidłowego działania jej funkcji. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych, społecznościowych, marketingowych. Informacje gromadzone za pośrednictwem tych plików cookies przetwarzane są również przez dostawców narzędzi zewnętrznych. Jeśli wyrażasz zgodę na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies, kliknij „Zgadzam się”. Jeśli nie, kliknij „Nie zgadzam się”. Zgadzam sięNie zgadzam sięChcę przeczytać politykę prywatności
Skonfiguruj ustawienia ciasteczek
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.