Przejdź do treści

Pracujesz w branży wydawniczej i masz ciągle problem ze zleceniami?

Nauczę Cię, jak stworzyć ofertę, dzięki której nie opędzisz się od zleceń. Pokażę ci, jak nawiązywać współprace z wydawnictwami.

Wysyłasz setki maili, ale nie udało Ci się znaleźć zbyt wielu zleceń?

Marzysz o współpracach z wydawnictwami, ale żadne Ci nigdy nie odpisało?

Udzielasz się na wielu grupach branżowych i proponujesz swoje usługi, ale bez efektu?

Zlecenia nie przyjdą same z siebie, zwłaszcza na początku.
Trzeba je sobie wychodzić.

Ale są rzeczy, które możesz zrobić lepiej, tak żeby zwiększyć swoje szanse.

SPRAWDŹ MÓJ KURS SZUKANIA ZLECEŃ⬇️

Co znajdziesz w środku?

jak-znalezc-zlecenia-jako-korektor-0

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Dla osób, które chcą zdobywać więcej zleceń w branży wydawniczej (choć szczerze mówiąc, wiele rzeczy jest uniwersalnych i da się je przełożyć na inne branże 😆)

Dla redaktorów, korektorów, tłumaczy, grafików, składaczy i każdego, kto chce nawiązywać współprace z wydawnictwami

Dla osób, które są gotowe działać i rozumieją, że zlecenia przychodzą same dopiero od pewnego etapu

Dla osób, które mają otwarty umysł i chcą poszerzać swoje horyzonty, zdobywać nową wiedzę i umiejętności

DLA KOGO NIE JEST TEN KURS?

Dla osób, które mają stałe współprace i powracających klientów

Dla osób, które mają dużo zleceń i nie potrzebują szukać nowych

Dla osób, które wolą narzekać na sytuację na rynku pracy, zamiast skorzystać z czyjejś wiedzy

Dla osób, które chcą, żeby ktoś poklepał je po główce i powiedział, że są biedne

Dla osób, które nie mają odwagi, żeby wyjść do ludzi i zrobić coś innego

Dla osób, które nie mają czasu na inwestowanie w swój biznes i siebie

I to, co napisałam wyżej, to nie jest żaden chwyt marketingowy.

kornelia dabrowska konsultacje

Wiesz, czemu ten kurs powstał? Bo regularnie dostawałam pytania: „Ale jak Ty to robisz, że współpracujesz z tyloma wydawnictwami?”.

Więc siadałam i wyjaśniałam. Opowiadałam o pomysłach, sposobach, trikach, o uproszczeniach i narzędziach. A potem ten ktoś mówił: „Ale ja nie umiem”. Albo: „Ojej, ale mi się nie chce tyle robić”.

Dlatego dzisiaj już nie tłumaczę. Dzisiaj odsyłam do tego kursu. Znajdziesz tu całe moje know-how i możesz z nim podbić całą branżę wydawniczą. Możesz go kupić i wdrożyć, albo możesz czekać, aż Cię poklepię po główce.

Spoiler: nie zrobię tego 😉 bo zawsze szukam rozwiązań problemów, a nie więcej samych problemów.

Zdjęcie po lewej to ja z tylko częścią książek, które sprawdziłam dla Wydawnictwa SQN. Myślisz, że osiągnęłam to, narzekając na stan rzeczy?

Pięć modułów i bonus

Moduł o estetyce

Nauczysz się przygotowywać swoje dokumenty tak, żeby cieszyły oko nie tylko Twoje, lecz także klienta. Poznasz przydatne darmowe narzędzia do pracy oraz podstawy projektowania.

Moduł o ofercie

Dowiesz się, co trzeba zawrzeć w ofercie oraz jakie elementy są w niej obowiązkowe. Na przykładzie swoich dokumentów pokażę Ci złą ofertę oraz dobrą i podpowiem Ci, jak olśnić klienta.

Moduł o CV

Dowiesz się, kiedy warto wysyłać CV, na co trzeba zwrócić uwagę i jak sprytnie wykorzystać wiedzę z ogłoszeń o pracę.

Moduł o portfolio

Wyjaśnię Ci, czym właściwie jest portfolio i dlaczego warto je mieć. Nauczysz się robić portfolio, nawet jeśli nie masz swojej strony WWW i nie chcesz w nią inwestować.

Moduł o zleceniach

Nauczysz się, gdzie i jak szukać zleceń oraz jak zdobyć pierwsze doświadczenie. Będziesz pisać świetne maile, które od razu przyciągną uwagę Twoich klientów, i nie będziesz się bać wysyłania pytań o współpracę.

Bonus

Do kursu dołączyłam listę 200+ wydawnictw, do których możesz napisać z pytaniem o współpracę.

Co zyskasz, dołączając do kursu?

MERYTORYCZNA WIEDZA PODANA W PRZYSTĘPNY SPOSÓB

DOSTĘP DO WSZYSTKICH AKTUALIZACJI, JAKIE SIĘ POJAWIĄ

KONKRETNE PRZYKŁADY ORAZ BONUSY

Szczegółowa rozpiska lekcji

1. Estetyka

  1. Przydatne narzędzia do zaprojektowania estetycznych dokumentów (7 min. 13 sek.)
  2. Podstawy Canvy i projektowania (9 min. 33 sek.)

2. Oferta

  1. Zanim zamarzysz o wydawnictwach… (6 min. 45 sek.)
  2. Co trzeba zawrzeć w ofercie dla wydawnictw (6 min. 18 sek.)
  3. Co trzeba zawrzeć w ofercie dla klienta prywatnego (7 min. 25 sek.)
  4. Elementy uniwersalne w każdej ofercie (2 min. 46 sek.)
  5. Zła oferta – na moim przykładzie (9 min. 31 sek.)
  6. Dobra oferta – na moim przykładzie (3 min. 34 sek.)
  7. Jak olśnić klienta ofertą (triki, rady i dodatkowe wskazówki) (3 min. 34 sek.)

3. CV

  1. Kiedy warto wysyłać CV (2 min. 2 sek.)
  2. Złe CV – na moim przykładzie (8 min. 24 sek.)
  3. Przykłady dobrych CV (10 min. 41 sek.)
  4. Co warto wiedzieć, zanim wyślesz plik (3 min. 39 sek.)
  5. Triki, rady i dodatkowe wskazówki (2 min. 20 sek.)

4. Portfolio

  1. Czym jest portfolio i dlaczego warto je mieć (1 min. 51 sek.)
  2. Jak zrobić portfolio bez własnej strony WWW (2 min. 56 sek.)
  3. Inne opcje udostępnienia portfolio (1 min. 41 sek.)

5. Zlecenia

  1. Gdzie szukać zleceń (4 min. 34 sek.)
  2. Jak szukać zleceń (4 min. 40 sek.)
  3. Jak zdobyć pierwsze zlecenie (4 min. 54 sek.)
  4. Jak napisać maila z pytaniem o współpracę (5 min. 54 sek.)
  5. Co zrobić, kiedy nie ma zleceń (1 min. 42 sek.)
  6. Triki dla osób chcących nawiązać współpracę z wydawnictwami (6 min. 15 sek.)
  7. Jak rozmawiać z klientem (3 min. 37 sek.)
  8. O czym pamiętać przy współpracach (5 min. 27 sek.)

Zobacz opinie o kursie ⬇️

jak znaleźć zlecenia jako korektor

Często zadawane pytania

W kursie jest dwadzieścia pięć lekcji. Łącznie to nieco ponad dwie godziny materiału.

Tak, wystawiam faktury VAT. Wystarczy, że przy składaniu zamówienia zaznaczysz opcję „Chcę otrzymać fakturę” i wpiszesz dane.

Tak! Przy składaniu zamówienia wpisz w komentarzu dane – wyślę Ci fakturę mailem.

Dostęp do lekcji będziesz mieć na zawsze wraz z aktualizacjami.

Jeżeli chcesz zapytać o coś jeszcze, wyślij mi maila na adres kontakt@korneliadabrowska.pl 😊

Kim jestem i dlaczego warto mi zaufać?

Nazywam się Kornelia Dąbrowska i od ponad dziesięciu lat pracuję z książkami. Zaczynałam jako korektorka w vanity po godzinach, dziś prowadzę własną działalność i pomagam freelancerom w promowaniu swoich usług.

Współpracowałam z wieloma wydawnictwami, w tym z Wydawnictwem Naukowym PWN, Wydawnictwem SQN, Muzą, Publicatem, Poznańskim i wieloma innymi. Sprawdziłam blisko 170 książek, a swoją wiedzą na temat branży wydawniczej dzielę się na swoim profilu na Instagramie oraz w podcaście Tak się wydaje.

Przestań działać na oślep i zacznij pracować z głową!